• Wpisów:90
  • Średnio co: 22 dni
  • Ostatni wpis:320 dni temu
  • Licznik odwiedzin:13 564 / 2037 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hejka ziomeczki, to już 4 lata jak mam pingera, szok serio, pamiętam jak codziennie wchodziłam na moje social media i dawałam wpisy, potem zaczęło się liceum, nie miałam za bardzo czasu bo wiadomo nauka, życie społeczne, wychodzenie na piwo, imprezy itp. Potem po liceum na studia i tak płynął czas a ja zaniedbywałam coraz bardziej życie blogowe. Jest mi przykro że tak to wszystko wyszło, ale czasu nie cofnę, niestety albo stety, ale wracam po ok. rocznej przerwie, mam nadzieje że się rozkręcę i znów będzie zajebiście, mam pomysł na parę notek bo dość dużo się wydarzyło w tym roku więc jest czym się dzielić! a miedzy czasie serdecznie zapraszam na moje stronki internetowe! wbijać, komentować, obserwować, obiecuje że się odwdzięczę misiaki ♥

ZAPRASZAM!
BLOG :http://stubborn--beastliness.blogspot.com/
TUMBLR: http://foorward.tumblr.com/
INSTA: http://instagram.com/salvatore_daria

 

 
Słuchajcie misie! prowadzę bloga, więc proszę i zachęcam do wbijania na niego, posty są dodawane raz w tygodniu, najczęściej w piątek, czasem może być to czwartek, ale to tylko w nagłych wypadkach, kc! ♥

ZAPRASZAM!
BLOG :http://stubborn--beastliness.blogspot.com/

 

 
wiecie co? zrobiło sie ciepło i fajnie na dworze, to ja musiałam się przeziębić, nie ogarniam why?! dobra koniec użalania, czas na info! do WAKACJI zostało 54 dni bez weekendów i świąt! ♥

ZAPRASZAM!
BLOG :http://stubborn--beastliness.blogspot.com/
TUMBLR: http://foorward.tumblr.com/
INSTA: http://instagram.com/salvatore_daria

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
SIEMKA MISIAKI! ŻYCZĘ WAM WESOŁYCH, ZDROWYCH, SPOKOJNYCH I RODZINNYCH ŚWIĄT! ♥

ZAPRASZAM!
BLOG :http://stubborn--beastliness.blogspot.com/
TUMBLR: http://foorward.tumblr.com/
INSTA: http://instagram.com/salvatore_daria

 

 
hello! omg że już święta! to na starcie chcę wam życzyć wesołych, zdrowych, ciepłych i rodzinnych świąt! ♥ i mam jeszcze dla was dobrą wiadomość że? do wakacji zostało 57 dni bez świąt i weekendów! więc jest całkiem przyzwoicie, już dużo przetrwaliśmy więc na pewno damy rade!

ZAPRASZAM!
BLOG :http://stubborn--beastliness.blogspot.com/
TUMBLR: http://foorward.tumblr.com/
INSTA: http://instagram.com/salvatore_daria

 

 
i jak tam? co tam u was? u mnie tak na zmianę, raz dobrze raz źle, w sumie mój humor to jak ta ostatnia pogoda... mam nadzieję że w lato nie zacznie padać niespodziewanie śnieg hello!
do wakacji zostało 64 dni bez weekendów i świąt!

ZAPRASZAM!
BLOG :http://stubborn--beastliness.blogspot.com/
TUMBLR: http://foorward.tumblr.com/
INSTA: http://instagram.com/salvatore_daria

 

 
HA! i jestem jak na razie systematyczna xd co tam dzisiaj ciekawego? hmmm.. może zacznę od tego jak cieszę się kiedy widzę słońce jejku, już powolutku czuć wiosnę co daje max siły! i wiecie co wam powiem? że do wakacji zostało 67 dni! bez weekendów i świąt xd więc nie jest źle, damy rade! xd kc ♥

ZAPRASZAM!
BLOG :http://stubborn--beastliness.blogspot.com/
TUMBLR: http://foorward.tumblr.com/
INSTA: http://instagram.com/salvatore_daria

 

 
miałam napisać dłuższą notkę, więc zaczynam, przez ten rok co mnie nie było wiele rzeczy się zdarzyło, dużo fantastycznych ale tez dużo masakrycznych, ale jakoś dałam rade, zdałam maturę ale nie poszłam na studia, postanowiłam robić studium z masażu, łudzę się że może szybciej znajdę pracę... jeśli chodzi o życie? to jak zawsze jestem niezdecydowana i nie wiem czego chcę ale wciąż szukam siebie i mam nadzieje że kiedyś w końcu znajdę swoje prawdziwe ja, ale czy właśnie tego chcę? może niekoniecznie bo lubię w sumie to że jestem taka szalona i często zrobie cos nieoczekiwanego, co czasem plusuje, hahah, wiem jedno za dużo sie ukrywałam, często się jeszcze boje tego że jak wyjdę z cienia i będę chciała pokazać sie światu zostane wyśmiana itp. ale kurde przez głupote innych mam skreślać swoje marzenia? NIE! więc postanowiłam wziąć się w garść i zacząć prowadzić swój blog tak porządnie, a niech sie ludzie śmieją, ważne że ja robię to co lubię i co sprawia mi radość! dziękuje za uwagę! KC ♥

BLOGSPOT:http://stubborn--beastliness.blogspot.com/

 

 
heej wszystkim, ale mnie dawno nie było, już rok minął, masakra, ale postanowiłam wrócić <3 ogarnęłam dzisiaj że pingera mam już 3 lata!! jejku, dzisiaj nie będzie długiego posta, bo byłam u dentysty i ogólnie jakoś źle się czuje <buuu>, ale niedługo wrócę i obiecuję że sie rozpisze! a dzisiaj chce was prosić bardzo mocno o wchodzenie na mojego bloga, <można komentować bez przeszkód!> mam nadzieje że wam się spodoba i że podzieliście moją radość którą ja mam z prowadzenia tej strony! <3

BLOGSPOT:http://stubborn--beastliness.blogspot.com/

 

 
kiedyś tu dodawałam notki bardzo często ale teraz znalazłam blogspota i w sumie tam mi się lepiej pisze i wgl, chcę wam tu dać linki gdzie można mnie znaleźć, zachęcam do odwiedzania, lajkowania, followania i komentowania <3
BLOGSPOT:http://stubborn--beastliness.blogspot.com/
TUMBLR:http://foorward.tumblr.com/
INSTA:http://instagram.com/salvatore_daria
TUMBR o HP:http://stubborn-beastliness.tumblr.com/
 

 
znów mnie długo nie było ja nie wiem czemu tak zapominam dodawać coś ciągle taki mam łeb głupi : ( już miesiąc za nami wakacji nosz tylko jedno słowa mi przychodzi do głowy KURWA MAĆ, jestem zesrana juz myślę o maturze ; / dobra cicho mamy jeszcze wakacje <3 słuchajcie jak się ostatnio wkurzyłam! poszłam kupić iphona 4s do sklepu bo mówie 5 jeszcze droga a chce mieć porządny sprzęt i wiecie co nie mogę go nigdzie dostać więc zamówiłam go jestem wgl ciekawa czy przyjdzie do sklepu mam czekać do jutra na telefon czy dojechał oby TAK bo inaczej to będzie mi mega smutno i bede mega wkurzona nooo, oki to na dzisiaj koniec moich wypocin bo jestem zmęczona długą pracą w ogrodzie te chwasty -,- będe myślała nad fajnymi tematami jakie poruszyć i wyrazić wam moją opinie na ich temat a na dzisiaj dobranoc wszystkim <3 buziaki ; *
a tutaj daje wam linki do moich stron <3
1tumblr:http://foorward.tumblr.com/
2tumblr:http://stubborn-beastliness.tumblr.com/
insta:http://instagram.com/salvatore_daria
 

 
widzicie moją systematyczność? dodawałabym coś częściej ale serio nie mam czasu przez tą szkołę SUPER -,- dobrze że już tylko 28 dni do wakacji <3 masakra, oceny takie sobie moim zdaniem mogło by być lepiej ale ważne chociaż że zdajemy nie? za rok matura (RYCZĘ), czuje ze nie zdam hahah : ) zaraz będzie czerwiec a w czerwcu dwie osiemnastki i jedno wesele, kasa znów pójdzie a poza tym jeszcze ubrania trzeba jakieś ogarnąć, no nic, a właśnie podawajcie ciągle jakieś fajne tumblr'y oki? najciekawsze zaobserwuje
LINKI:
tumblr:http://foorward.tumblr.com/
ask:http://ask.fm/foorwaard
insta:http://instagram.com/salvatore_daria#
 

 
człowiek wylew x2, zawsze sobie postanowię że będę tu systematycznie, a wychodzi jak zawsze i to już nie chodzi o to że nie mam czasu tylko wgl nie mam pamięci, zajmę się czymś i wychodzi mi z głowy napisać jakąś fajną notkę, teraz tak myślę co się ciekawego wydarzyło w mym życiu, a wydarzyło się sporo rzeczy i tych dobrych i tych nie zbyt dobrych jak i smutnych, miałam też mega duże załamanie, serio nie wiedziałam co ze soba zrobić, miałam bardzo dużo feralnych myśli, ale już troszkę lepiej przynajmniej tak mi się wydaje, wgl co mnie wkurza że nawet jak jest wolne to się budzę koło 8 i juz nie mogę spać NO TRAGEDIA! ale was pocieszę mordki że do wakacji zostało 57 DNI!! <3 czekamy, odliczamy, nie martwimy się zbyt dużo szkołą i idziemy do przodu! kocham was! <3
TUMBLR: http://foorward.tumblr.com/
ASK: http://ask.fm/foorwaard
 

 
ale ze mnie człowiek wylew to nie wierzę, zawsze chce systematycznie pisać i mi nie wychodzi no zaraz się posram chyba hahah, tak ogólnie to jest kiepsko, wgl znacie to uczucie kiedy chcecie się odchudzać a i tak wpieprzacie jak odkurzacz? no też właśnie -,- masakra jak to zatrzymać? czaicie że do wakacji jest około 70 dni nie licząc weekendów i świąt HUHU *,* okej nie truje już, dam wam nutkę koniecznie przesłuchajcie miśki <3
TUMBLR: http://foorward.tumblr.com/
ASK: http://ask.fm/foorwaard
 

 
nie wierzę że już mam 18 lat, jaka ja stara hahah, tak mi się nic nie chce ale musze dupę ruszyć i się pouczyć koniecznie! w piątek robie imprezkę dla znajomych <3 więc się troszkę pobawię itp. heh miałam tu pisać w miarę systematycznie a jak zwykle gunwo, pisała bym więcej gdybym tylko miała więcej czasu, wgl strasznie wam dziękuje za odwiedziny mojego blogu az 1 007! dla mnie to mega dużo! dziękuje z całego serduszka kicie <3